dilluns, 12 de desembre del 2011

Un altre dia per Sa Torre.

El passat dissabte varem estar per Sa Torre den Beu, un altre pic. En Jaume i en Gus tenien alguns projectes per provar i en Joaquim era la primera vegada que blocava a la zona. Jo com sempre anava a disfrutar i passar un bon dia amb bona companyia, meta que vaig assolir encara que no vaig trepar molt. El dia anterior jo havia estat al Refugi per fer unes fotos i mirar per on anaven alguns problemes, que no ho tenia clar. Així que ja anava un poc cansat i vaig fer el que vaig poder.
Per començar anarem al sector "Can Tomeu" i encalentirem als blocs facils que hi ha per allà. Aquí tenien el primer projecte per provar aquest dia "Canto meu". En Jaume ja l'havia provat un altre dia, així que ja sabia com fer els moviments, els altres ens ho miravem. Jo no vaig recordar com ho feiem i no vaig aixecar el cul de terra. Els altres anaven provant diferents métodes, uns més afectius i uns altres no tant. I així entre pegue i pegue en Jaume va i el fa, seria el seu tercer o quart pegue del dia i li va sortir brodat. Enhorabona bou, es veu que les sessions setmanals de plafó estan donant els seus resultats........

Joaquim provant Canto meu

En Jaume als primers moviments de Canto meu

I aquí,  sortint del mateix problema.

Gustavo a Canto meu

Els altres ho varem intentar un parell de cops més amb el mateix resultat i vist això varem canviar de sector.
El seguent projecte que tenien era "Nochoa" i cap allà varem anar. Varem veure que hi havia molt de magnesia al bloc, se veu que algú ho havia estat provant. Però el problema en qüestió només tenia un dels cantos d'entrada amb magnesia, tal vegada no provaven el mateix problema.

Gustavo a l'entrada de Nochoa

Jaume al mateix problema.


 Ho varen estar provant i no li veien color, ho trobaven massa dur. Així que varen decidir provar la variant que hi ha a l'esquerra "S'ungla de nochoa". En Jaume al primer intent va tocar el canto de la sortida i com li va veure color va decidir centrar-se amb aquest problema, a veure si sonava la flauta.
Als pegues seguents ja arribava al canto sense cap problema, lo mal de fer era aguantar la porta sense que t'escupis cap a fora. I en un d'aquests intents li va aguantar sa porta i el se va embutxecar. No s'ho podia creure, vaja quin dia més bó que estava tenguent en Jaume, enhorabona un altre cop. S'havia blocat dos problemes de 7A al mateix dia i quasi sense despentinar-se.

Sequencia den Jaume blocant S'ungla de nochoa

I aquest és el preu que va haver de pagar per arribar a l'èxit.
Els altres anavem provant però no estavem a l'altura den Jaume i no ens va sortir.

Joaquim a un dels pegues.

 Per acabar en Gus i en Joaquim es varen possar, ma per ma, a provar "Xoxoelectric", en Gus ja l'havia provat en altres ocasions i encara el tenia pendent. Li va donar uns quants pegues molt bons en Gus, quedant-se en els darrers moviments, però li fallaven els peus. Per la seva banda en Joaquim, també li va donar uns bons pegues, per anar coneixent-lo i trobar el millor sistema per resoldre aquest problema. Tots dos el van deixar apunt, però hi hauran de tornar un altre dia a veure si cau, segur que serà haviat.


Gustavo a l'entrada de Xoxoelectric

Gustavo quasi sortint , del mateix problema.

Joaquim  a Xoxoelectric.


Con vos contava, va ser un dia collonut, va fer bon temps, la roca tenia més o manco bon tacte i ens ho varem passar prou bé.

Au,salut i ens veim entre els blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada