dimarts, 17 de gener del 2012

Un,dos,tres, a Ses Mosqueres otra vez........

Idò si un altre pic varem anar a aquesta zona, perque ens agrada i anam fent feina per crear una nova zona, que segur estarà molt bé. Si vos pensaveu que els blocs se netegen tots sols, que les zones de recepció s'aplanan de un dia per l'altre, que misteriosament s'acaramullen pedres per tapar forats o millorar les zones de caiguda. Que els fullets es dediquen a fitar els camins, llevar branques i pedres que fan nosa i acaramullarles a la vorera, durant la nit quan ningú els veu. Tot això son fantassies, alguns apart de blocar, també ens agradar fer cosetes d'aquestes i ho feim per que volem i per que tothom ho disfruti. Joder quina parrafada, a segons quines hores no m'hauria de posar a escriure, després ja ho veis per on m'enfil................
Vaig pujar amb n'Isidre i al cap d'una estona va arribar en Gustau Gastalver, que va venir corrent i va fer un parell de blocs amb noltros abans de partir, va estar poc temps però vaig esta molt content de veurer-lo un altre pic ja feia molt que no ens veiem. Després noltros dos varem obrir dos nous problemes i en vaig netejar un altre encara sense provar. Com que ja havia arribat en Beia, varem baixar fins al triangle per juntar-mos. En Beia estava provant El triangle des d'abaix del tot, es veu molt dur, però quasi ja el té li va pegar uns pegues molt bons, segur que cau aviat. També hi havia en Jaume Capel, un altre esporlarí que amés és fotograf i fa unes fotos bonissimes, ja en possaré un parell en aquesta entrada.
N'Isidre va fer el bloc que hi ha al costat, no se com es diu, el mateix que estava provant en Jaume. Jo ja estava cansat i no vaig trepar aquí, mentres vaig estar netejant una placa d'adherencia brutal i acollonant, ja la provarem.......
Varem decidir anar a veure uns blocs que en Beia no coneixia, uns que varem obrir fa poc, de camí en varem fer dos que no havia provat mai, me varen agradar. I ja varem veure uns nous blocs per obrir, joder això no s'acaba mai, però això ja serà un altre dia.
En Beia volia provar Ballumes, que encara no estava encadenat, primer varen fer els de la placa del costat que són facilets. I després a provar aquest problema de romes, que no haviem pogut fer la sortida, a en Beia no li va durar molt encara que va haver d'esforçarse prou. I just al costat en varem obrir un altre també de romes, que començant per l'altre costat del bloc té la mateixa sortida que Ballumes, li varem dir Serquet sa vida, si el provau ja ho entendreu........
Jo el principi no vaig trepar, me vaig dedicar a fer net un altre problema que ja tenia ullat. La part d'abaix del bloc té una capa de terra i pedres que cau tot però això no és problema te dos cantos bons per començar i després ja coim cantos bons i lo guapo es la sortida, es diu Esdesfà i en Beia el va fer, els altres ja estavem massa petats per fer res.
Vos deix un parell de fotos i que xerrin per elles mateixes.


Jo a Ballumes
Isidre a la sortida de Ballumes

A la sortida de Ballumes

Una altre a Ballumes

En Beia a Serquet Savida

Isidre provant Serquet Savida

Una altre toma den Beia a Serquet Savida
Totes aquestes imatges les va fer en Jaume Capel, les meves no varen sortir gaire bé i en veure aquestes tan bones no m'atrevesc a posar ses meves...

Au,salut i ens veim entre els blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada