dimarts, 13 de novembre del 2012

Hip hop a S'estret.....

Divendres horabaixa, hem d'aprofitar que els propers dies a de ploure...........
Sortint de ciutat, panoràmica de la serra amb una capa de boira al damunt,això no pinta bé.
Arribo el primer a S'estret i m'envaig per amunt, començ a encalentir, la roca està un poc sobada però sa deixa fer.

Fruits de tardor.
Arriben els altres i seguim encalentint, canviam de sector per provar projectes...els que en tenen.


Jaume encalentint.






En Beia provant i fent alguns problemes, no m'enrecord com es diuen......

En Marcel i jo  provam Hip-hop de puta, jo no l'havia provat mai i m'ha agradat, hauré de tornar amem si surt.......
La resta proven els seus projectes........
El dia passa i es fa fosc, però no és problema per els fanatics...un fanal i uns fontrals són suficients per poder seguir trepant.


Jo provant Hip -hop de puta.


Marcel provant Hip-hop de puta,quan ja feia fosc

Gus a Hip hop de puta.
Gus provant un altre bloc........
Per jo, ja és hora de partir... els altres encara queden, no se fins quant.....
Dificil el cami de tornada fins al cotxe, el frontal s'ha quedat sense piles.....

Salut i ens veim entre els blocs.......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada