dilluns, 26 de setembre del 2011

Trobada a bloc xop, a Ses Mosqueres.

Idò, ja ho veis. En tot s'estiu practicament no ha plogut gens, llevat d'un dia que jo recordi, i basta quedar per fer qualque cosa i ja hi som se fot a ploure. Aquest primer intent d'anar a blocar un grapat de fanatics de les petites pedres, ha estat passat per aigua. Ara haurem de quedar per un altre dia i  a veure si aquesta vegada tenim més sort i fa un bon dia, si al manco no plou ja va bé. Xarreré amb sa gent a veure per quan quedam, per jo el proper capde ja me va bé. Ja que el dissabte el temps no ens va deixar trepar,jo vaig anar tot sol a Santanyi el diumenge, m'havia de llevar el sindrome d'abstinencia de qualque manera. Va fer un dia collonut, la roca estava ben aixuta i va ser un dia profitos, vaig aprofitar per netejar uns blocs que tenia ullats i fer unes fotos per els croquis. També vaig provar els nous blocs i tots menys un me varen sortir, ni ha un que té una entrada un poc punyetera, ja sortirà un altre dia. Encara en tenc uns quans més d'ullats, però per alguns necessito més matalassos i porters que m'emparin, jo tot sol no ho puc fer tot. El final de la jornada em va deparar una bona sorpresa, quant ja tornava dels sectors més llunyans vaig veure una parella, al·lot i al·lota, que me varen pareixer escaladors. Així va ser, estaven mirant la zona per un altre dia anar-hi a blocar. Ens varem presentar i intercanviar els números de telèfon per quedar qualque dia, també es dediquen a fer boulder, només boulder. Aquesta va ser una bona sorpresa, trobar algú més amb les mateixes imquietuts que jo, i que altres. Uns altres fanatics dels blocs amb els que podrem sortir a blocar i així tal vegada no hauré d'anar-hi tot sol.
Bé ja vos diré coses, tot d'una que ho sabi, del dia que quedarem per la Trobada.

Au,salut per tots i ens veim entre els blocs.........

3 comentaris:

  1. fins i tot jo estava preparat per anar-hi a fer bloc a ses mosqueres!! jajaja sa proxima sera sa bona!!

    ResponElimina
  2. Quina llastima, una vegada que ens animam a fer qualque cosa i va i sa posa a ploure, i no només quatre gotes perque va ploure agust i per tota s'illa.....Com tu dius sa proxima sera sa bona!!!
    Au,salut

    ResponElimina
  3. Cuan ja pensaba que es "bloqueros" mallorquins eran com es microvis(que no los ves,pero sabes que existen),vaig veure uns matalasos,ohhh,no estamos solos jejeje

    ResponElimina