dimarts, 22 de novembre del 2011

Escapant de la pluja a sa Torre De'n Beu.


Com que el dia tornava a ser un poc dubtos, em referesc al clima, hem decidit canviar de plans. Primerament havien dit d'anar a Cala Embasset, però avui de matí a fet una bona arruixada i em decidit anar a sa Torre de'n Beu, que pareixia que claretjava el dia. Ha vingut n'Isidre i un poc més tart en Jaume Guardiola, també havia de venir en Beia però no ha vingut.
Hem encalentit als blocs fàcils dels sectors Shorti i Gorg Blau.

Isidre fent Pop

Això de fer boulder, pot ser que afecti al servell...?????
Hem anat pujant un poc d'intensitat i feim algun problema una mica més exigent.


Jo fent Suflaki

Aquí al mateix problema.

Jaume fent  Suflaki
Isidre provant aquesta variant de Nochoa, o un problema nou???

Jaume, començant el mateix problema.


I aquí collint el canto de sortida, al final ha estat l'únic que l'ha fet.

Aquest problema m'ha fotut. realment ha estat un bon problema per jo. La punyetera regleta d'esquerra, has de tirar d'hombro i molt i després de provar-ho un parell de pics me feia mal l'hombro esquerra. així que no l'he provat pus.Després ens hem anat fins el sector Elfar, per provar qualque coseta per allà. Primer hem fet Ultratimba, un problema regletero i altet. Més bé podriem dir que l'han fet ells dos, perque jo l'he provat dos pics i ho he deixat per no forçar el meu dolorit hombro. De fet ha estat el darrer bloc que he provat. Després s'han fixat amb la travessia Maleta mental que creua tot el bloc i li han pegat uns pegues, sense aconsseguir l'exit, però l'han deixat apunt per un altre dia.

Isidre a l'entrada de Ultratimba.

Jaume a l'entrada de Ultratimba.

Jaume sortint de Ultratimba.
Isidre provant la travessia, Maleta mental.

Jaume a Maleta mental


Isidre a Maleta mental
Una altre vegada varem tenir un dia fabulós, va fer un bon sol tot el dia i la roca estava aixuta. Que més pots demanar quan el que tens és el que vols........
Au,salut i ens veim entre els blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada