diumenge, 25 de desembre del 2011

"REVIVAL" a Son Tries.

Aquest dissabte passat varem anar a Son Tries. Ja feia molta estona que no hi anava, per aquesta zona. Va ser com una retrobada amb els blocs, alguns que ja havia fet, uns altres que no, intentar recordar els moviments....reviure les emocions.

Curiositats.


Acompanyat d'un grapat de bona gent, amb sa que dona gust anar a blocar. Bons encadenes i un temps collonut, fresquet però amb sol, un poc de vent de nord per aixugar i un tacte bonissim a la roca. Condicions adequades per que sortissin alguns problemes, i així va ser i amés per partida triple.
En Jaume tenia un projecte "EVOLUCCIÓ" 7A, que havia provat la setmana passada, i tenia en ment donar-ho tot en aquell bloc.
Va encalentir un poc i venga a provar-ho, en Beia també el va provar, ja el tenia fet de fa temps, i li va sortir brodat al primer intent. En Jaume ho va provar un poc més i després d'un bon descans, per recuperar, va venir el pegue bo. va fer l'entrada brodada i ja sortint li patina un peu, però aguanta i tornar a colocar el peu, tornar a tibar i li torna patinar, però en Jaume aguantant amb tota sa força i rabia que va poder treure de no se on, torna a posar el peu al seu lloc i surt cap amunt enbutxacant-se aquest problema. Molt bé bou.....


Jaume a Evolució.
Aquest va ser el primer encadene del dia, poc després en vendria un altre. Jo vaig anar a encalentir amb en Pau i en Marcel, estaven provant l'aresta " ANTI MI" 6A+ i jo mi vaig apuntar. Un primer intent i ja arribo a la sortida però no l'entenc. Provo la sortida en aillat i li trobo el métode. Un altre pegue i cau aquest problema.

Pau a Anti mi.
Marcel a Anti mi.
Seguidament faig "QUILIBRIN" 6B al segon intent, ja el tenia fet de fa temps, però així i tot me va agradar molt repetir-lo. Després en Beia se posa  a provar "QUINQUILIBRI" 6C i a jo també me entren ganes de provar-ho. Aquest problema el tenia pendent, ja l'havia provat fa uns anys i no hi havia manera. El provo i mi veig bé, el torno a provar i quasi arribo al monodit de la sortida. Això pinta bé, li torn a donar i aconssegueixo collir el filo de la sortida, però per la pitjor part que podia, i au per avall. Crec que el puc treure, estic motivitat i li torn a donar i torn caure a dalt. Entre pegue i pegue en Gus el fa, i això que avui no era el seu millor dia,en Beia també el fa i els altres ho proven. Jo descans un poc per donar-li el pegue bo.
Aqueta vegada si, cuig el filo per la part bona, pujar els peus i treure l'altra ma al filo i sortir. Vage un dia més bo estic tenguent, mira que l'havia provat de vegades aquest problema i no podia, però avui siiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Estic molt content.


Jo fent Quinquilibri.
Content de la meva realització.
Beia a Quinquilibri.
Gus a Quinquilibri.
Després d'aquests encadenes encara en vendria un altre. Ens varem moure per provar l'aresta, que hi ha al bloc de just al darrera . Li varem està donant pegues i al que li anava millor era a en Beia, que ja el tenia provat igual que jo de fa temps enrera. Anavem memoritzant els moviments, que son més de deu i no esteim acostumats a tants moviments. Trobant el millor sistema per resoldre cada moviment, encara que no tots tenim el mateix. I en un d'aquests en Beia el fa, molt bon pegue, quin bou que està fet aquest homo. Enhorabona, i això que fa un mes i mig se va petar un dit i era de les primeres vegades que anava a trepar.
Els altres li varem pegar un poc més però sense resultat, encara que li varem veure color, haurem de tornar un altre pic i acaba la feina començada.

Jordi a Aresta.
Beia fent Aresta.
Jaume a Aresta.
En Beia provant aquest problema, que tira tot dret per amunt.

Aprofitaré per desitjar-vos a tots i totes, unes bones festes amb salut i amor, enrevoltats dels vostres.
Molts d'anys per tots.
Au, salut i ens veim entre els blocs......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada