dijous, 29 de desembre del 2011

Un altre dia a Son Tries.

Curiositats de la natura.
Idò, aquest dijous hem repetit a Son tries. Havia quedat amb en Beia, per blocar fins a les dues, al final era a l'unic que li anava bé. Així podiem obrir uns blocs que varem estar mirant l'altre dia. Jo i en Pau, que avui  m'ha acompanyat, hem arribat un poc abans i hem començat a netejar un dels blocs. Pareix que algú ja havia començat sa feina i ho va deixar a mitges. No pensavem que hi haves tanta feina per netejar, però si que ens n'ha duite. Al final hem obert dos problemes i encara en surt un altre. Començant de dret surten facils, però l'entrada d'assegut ja és una altre història. Alguns l'han fet  i els altres ens hem conformat amb la versió més suau......

Beia a l'entrada de Distorsió visual

Beia a Distorsió visual

Jo a Distorsió visual s.s.

Jaume provant l'entrada d'assegut de Distorsió visual

Jo fent Futur incert

D'aquí ens hem mogut a un bloc del costat, que també voliem obrir. Aquest bloc, així com l'altre, ja tenia alguns cantos netejats, però no sabem si estava fet o no. Noltros n'hem obert un per l'aresta de fora i un altre un poc més endins, encara que hi ha un arbre al mig que dificulta molt protegir i en cas de caiguda seria molt perillos........per ara no hem sortit per dalt,, només alguns ho han aconsseguit amb el problema de l'aresta. Jo no m'he atravit a sortir per dalt, quan estic allà dalt me tremolen ses cames i no ho veig gens clar, així que per avall s'ha dit. La caiguda es exposada, si te fuig el peu a la sortida pegues per avall i ben enfora. Tal vegada un altre dia que estigui més motivat.................



Lluis blocant aquesta nova aresta, encara sense nom.

Domingo provant aquest nou problema, encara sense nom.

Provats aquests i cansats de passar pena i en por de fer-nos mal. Hem anat al bloc de l'aresta, que alguns ho volien provar. En xisco el tenia a punt, en Lluis anava sercant el seu mètode i en Domingo l'ha blocat al segon pegue, molt bo!!! També estaven provant el lance en Beia i en Domingo, és molt possible que els hi hagui sortit, jo els he vist molt bé, ja ens ho contaran.
En Pau i jo hem aplagat que voliem partir prest, els altres s'han quedat donant pegues, a veure que hauran fet?????


Domingo a Aresta

Lluis a Aresta

Xisco a  Aresta

Au, salut i que tengueu  molt bon any nou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada