diumenge, 15 d’abril del 2012

Quin soooollllll........

El passat dilluns, que va ser festa, varem anar a blocar per sa Torre. Va venir en Joaquim i na Lena i en Kai, un aleman afincat aquí  i que es coneixen de per el dic a Palma. Jo tenia poc temps i havia de partir prest, així que hi vaig anar un poc abans jo tot sol. I vaig fer uns quants problemes facilets per anar encalentint i com t'encalenties.....Per en Kai era la primera visita a la zona i en Joaquim venia per provar Arran, una travessia al sector Mimosa, ja l'havia provada un dia amb jo i li tenia ganes.

En Kai fent Elpic, un problema un poc alt però facilet.

Jo fent Mana.

Joaquim a l'entrada de Mana.

En els primers moviments de Rocaina.

Kai fent Rocaina.

Començant Mutantex, curiosa entrada sense peus.

A Mutantex, problema recomenat.

Una altre de Mutantex.

Provant Arran, però encara no surt.

I sense donarme'n conta ja era hora de partir i és que quan estas a gust el temps passa massa haviat, hauria de ser a l'enrevés, als mals moments el temps hauria de correr més haviat....???
Tinc que fer un agraiment a na Lena per fer-mos aquestes estupendes fotos, gracias Lena por estar ahi.
Segons vaig saber després en Joaquim va arribar a blocar Arran, enhorabona maquina!!!!Si ho té gravat en video, mirarem de penjar-ho. Estaria molt bé anar penjant videos de problemes, encara que siguin clasics, per que la gent vegi com es fan. Darrerament estan sortint molts de videos d'individuus, que s'estan apuntant blocs amb sistemes un poc dubtosos, com començar amb un peu enterra i no el cul, utilitzar blocs del costat per posar els peus, sercar "escaqueos" i una llarga llista de incongruéncies, Ja sabem que això del bloc és un joc sense regles, que cada un faci el que vulgui, però no ens hem d'enganar i dir que en fet tal o qual problema si no el feim així com toca i com dictan les normes ,no escrites del boulder. Això no preten ser una critica, sino més bé una reflexió que he fet aquest matí i que ens hauriem de fer tots.
M'he aixecat inspirat aquest matí........

Au, salut i ens veim entre els blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada