dilluns, 16 d’abril del 2012

Tornem-hi a sa Torre.......

Idò un altre dia més per Sa Torre, com que havia plogut el dia abans i per aquí és on s’eixuga més aviat la roca, era la millor opció. Com que els que esperava arribaven tard, me vaig entretenir arreglant uns peus de bloc que no estaven en molt bones condicions, concretament a devora els blocs Sexe a piles i Xoxo electric. I de pas vaig obrir un nou problema, que ja tenia ullat, que és diu Naranja mecànica. Surt com a 6A més o manco i la roca té un color, que sembla Rocklands.


Gus fent el FA de Naranja mecánica.

Tothom venia amb ganes de provar els seus projectes, varem començar fent uns blocs aquí i allà per encalentir. Però molt anàrquicament, un feia un bloc per aquí un altre per allà, fins que varem anar acostant-nos als problemes pendents. En Joaquim li donava a Nochoa, en Jaume a Sexe a piles, en Gus a Xoxo electric i jo picava aquí i allà.

En Gus a la fi va fer Xoxo electric, que ja l’havia provat en altres ocasions però es resistia, no li va pareixa molt perquè després el va repetir amb una seqüència diferent, així com ho provàvem en Joaquim i jo. Un més per la llibreta, molt bé. Després va repetir Nochoa, amb un nou sistema un poc morfo, ideal per els alts, però que li baixa bastant la dificultat. Començant amb la regleta de ma esquerra de sempre i la dreta a una invertida. Tal vegada s’haurà de recotar aquest problema, però això ja ho diran els futurs repetidors que utilitzin aquest nou sistema.

En Joaquim va estar provant Nochoa encara que ell li va millor el sistema original, comenta en ma dreta al pla i esquerra a la regleta i dinàmic al filo de dalt. Ja toca el filo sobrat, ara només li falta collir-lo i aguantar. Venga ànims que ja és teu……

En Jaume li va envestir a Sexe a piles, avui tenia bon tacte la roca i amés amb la zona de recepció del bloc ben arregladeta, ho tenia a punt per encadenar-lo….Primers pegues molt bons, amb bones sensacions, però falla la seqüència de sortida. Se prova en aïllat i li trobem un peu, que pareix que facilita un poc el moviment. El pegue bo i si senyor el peu trobat funciona i se planta al damunt del bloc, enhorabona i ben merescuda per el temps que t’hi has pegat intentant-ho, a  la fi……..

Ens varem moure al sector Lluís llag perquè en Gus volia provar Mil-itis. Jo vaig repetir Hyfly, que és un dels blocs 5 estrelles de la zona i no me cans de fer-lo. En Gus li va donar fort al seu projecte, però aquesta vegada no va sonar la flauta, aquest problema és més punyeter del que pareix. Si és el teu estil no hi ha cap pega, però sinó pot ser un òs mal de rovegar. Ja li ha passat a gent que està prou forta per fer aquesta dificultat. Així que haurà d’insistir més, venga que segur que aviat ho aconsegueixes…….
Ja que erem aprop, també varem anar a filmar en Gus repetint Gent Giscant.

Gus a Mil-itis,

Repetint Gent Giscant.

Jo també el vaig provar, però no el vaig repetir....
També volien provar El Trenecito,segons sa guia d’en M. Riera, jo el tinc amb un altre nom Stoned again, encara que no se si és el que jo me penso??????
En Jaume el va fer al flash i en Joaquim amb un parell de pegues. Al costat en Jaume va fer Els 4 fanàtics, que li va agradar molt i li va costar un parell de pegues. També van provar un poc Ketamina i realment els hi va anar bé, però no és un bloc per acabar al dia, millor arribar-hi un poc fresc i amb força.

Jaume fent Stoned again.




Blocant Els 4 fanatics.

Joaquim blocant Stoned again.




Provant diferents sistemes per fer Ketamina.......

En Gus va estar filmant un poquet quan escalàvem, segurament farà un nou capítol del seu projecte, en tenir-lo ja el penjarem……

I això va ser tot en aquesta jornada bloquera de capde, salut per tots i ens veiem entre els blocs……

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada