diumenge, 24 de juliol del 2011

Retorn al PC (Port des Canonge)

I com que divendres no en vaig tenir prou el dissabte vaig tornar a blocar, aquesta vegada a la zona del Port des Canonge, PC com li deien en Carlos, Ibai i Boc que crec que són qui varen trobar la zona. Ens varem aplegar uns quants, en Jaume, Marcel, Gus, Pau, Jordi i jo, un bon grupet per passar un bon horabaixa fent el que ens agrada...
Alguns varen quedar als primers blocs perque ja ho tenien ben clar quin problema provar, els altres varem anar fins els blocs de més amunt, devora el gran sostre, ells volien veure la zona perque no la coneixien i jo volia fer fotos per veure si feim un croquis. Feta la volta varem decidir encalentir a un bloc amb problemes més facils que els d'abaix, on varem fer un parell de quints punyeteros i varem provar un altre que no varem aixecar el cul de terra.

En Marcel als blocs d'encalantir.

En Pau al mateix bloc.

Després anarem a un altre bloc, un dels que varem obrir en Gustau i jo ja fa uns anys i del que no m'enrecord del nom però vaig fer un croquis que intentaré trobar. Aquí hi ha un problema a la dreta que deu ser 6A entrant d'assegut i al costat esquerra n'hi ha un altre, que no el vull ni provar perque pareix que s'ha de rompre tot. A mi me va pareixe 6C, supos que dos dies seguits blocant són massa per jo, se me va entrevessar un pas però al final me va sortir. Mentre ho provavem varem sentir crits d'alegria i aixó volia dir que a algú l'hi  havia sortit el problema que provaven, efectivament a en Gus li va sortir el  Bidits que hi ha davora el camí, enhorabona màquina.

En Marcel en acció.

I jo patint com un gelat al sol.
Ara tocava fer una pausa per recuperar forçes i després poder fer un parell més de problemes o al manco provar-ho. Varem baixar per juntar-mos amb els altres que seguien provant el Bidits i junts varem fer un descans i un poc de xerradeta, mentre en Gus s'estava mirant el Sostre de Gruyere, preparant els matalassos i netejant els cantos. Noltros varem menjar un poc, de lo que havia duit en Jaume, i una vegada descansats voliem provar dos problemes que hi ha al costat de Bidits.

Aquí hi ha un problema de placa amb sortida divertida que deu ser 6A i un altre que deu ser 6B, dur per jo, de força bruta sense peus. El de la placa ens va sortir als tres, però l'altre queda com una asignatura pendent. A en Pau li anava molt bé, però després d'uns quants pegues acabes rebentat. Així varem veure que no és el millor problema per acabar el dia, convé fer-lo estant un poc més fresc. Jo no vaig ni aixecar el cul de terra. Un altre dia serà.

En Pau  provant el problema de força bruta.

En Marcel fent el de la placa.


En Jaume encara li va pegar un parell de pegues al Bidits però per aquesta vegada no va sortir, estava cansat ja havia anat a trepar un parell de dies aquesta setmana i no està acostumat a trepar tants de dies seguits. Això és més o manco el que me pasava a jo mateix, dos dies seguits blocant són massa per el meu estat de forma ara mateix.Avui estic esbreonat de per tot. Haurem de posar-nos més forts.

En Jaume provant Bidits.
Idò un altre dia més ens ho hem passat bé, en bona companyia i disfrutant els blocs del PC.
Au, salut i ens veim entre els blocs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada