dimecres, 26 d’octubre del 2011

Cap a s'altra punta de l'illa.

El dissabte varem anar a Cala Embasset, que per jo està a s'altra punta de l'illa. Varem tenir un bon dia i el varem aprofitar. Per jo era sa segona vegada que hi anava a aquesta zona i me va agradar molt. La primera vegada ens varem quedar per adalt i vaig fer una volteta per la zona sense anar gaire lluny, encara que com vaig comprovar no vaig veure gran cosa. En canvi aquesta vegada varem anar directes cap abaix i vaig disfrutar de veure blocs i blocarros.Amb això no vull dir que lo que hi ha adalt no estigui bé, també hi ha molts de blocs bons. No se el nom de cap dels que varem fer, l'unic que se és que me varen agradar molt i ho vaig disfrutar.
Hi varem anar n'Ana, en Gus i en Jaume i com que ells ja hi havien estat qualque altre vegada i s'ho coneixien un poc més, me varen mostrar els blocs més bons per encalentir i alguns projectes que ells tenen. Una vegada feta sa volta de reconeixement, ens varen posar per feina.










Encalentirem a algun bloc facil i varem anar provant altres coses, alguns cauen al primer intent, altres duen un poc més de feina i altres que no hi va haver manera de fer-los, per ara perque hi tornarem.


Aquest el vaig fer de dret, d'assegut és una altre cosa.


Na Nit també va fer qualque bloc.

Molt guapo aquest.........

I com que avui no tenc més paraules vos deix amb les imatges,que xerren per elles mateixes.
Au,salut.









Pareixia  facil..........idò no!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada