dimarts, 18 d’octubre del 2011

Es Refugi (Cala Figuera)

Com que aquest dissabte no vaig poder anar a trepar, tenia feines per casa, el diumenge damati tenia un poc de temps i vaig anar amb en Pau i en Carlos,un amiguet del meu fill, a blocar a Es Refugi. Ja feia temps que volia anar-hi per mirar per on van els problemes per marcar-los correctament als croquis que estic fent. També volia mirar un parell de blocs en possibilitats de obrir qualque linea nova. Ens varem quedar per els primers blocs, concretament un que és molt aprofitable, té una cara amb una placa vertical collonuda de on surten tres problemes i això no és tot a la cara que mira a la mar en surten tres més i a l'altre costat uns altres dos. Ja està bé que surti tot això a un sol bloc. Alguns d'aquests problemes ja estaven oberts de fa temps, alguns ja els havia provat i els altres no m'enrecord. De totes maneres varem netejar un poc i els varem provar tots.

En Pau a Magnedit.

En Carlos a Vengatira Peramunt.

Pau al Cap pell.

Carlos també a Cap pell. 

Jo sortint de Espesdesapalla.

Amés en vaig obrir un altre i vaig començar a netejar un altre bloc que hi sortira qualque cosa. Aquets matí va ser profitos, però encara me queda feina per acabar de veure tots els blocs i les seves linees per després marcar-les als croquis. Quina feinada que teng pendent.

En aquesta zona hi ha alguns recons que estan bruts, els putes humans no podem anar per enlloc que no deixem mostres del nostre pas per allà. Per això hi ha un poc de bruticia davora alguns blocs. Tal vegada podriem quedar un dia un grapat de gent i anar a fer una neteja de la zona, abans de que es degradi massa. Una altre opció seria que cada vegada que algú va a blocar i troba brutor, recollir el que es pugui i tirar-ho a un contenidor. Una altre seria implicar al ajuntament en la neteja, ja que és un lloc molt frecuentat pels turistes que hi van a passejar i no és gaire bona imatge. Però això és una altre historia i els politics no sempre es volen implicar amb aquetes coses, tanmateix per que hi vagin un grapat d'escaladors.

L'altre dia vaig llegir una frase, molt semblant a una altre que segons deia era un proverbi xinés, que vaig publicar al blog fa uns dies. Practicament és la mateixa, només que segons diu l'ha escrita una altre persona, no entenc res....!!!!

"Los que aseguran que es imposible, no deberian interrumpir a los que estamos intentandolo."
Thomas Alva Edison.

I voltros que trobau.......
Au, salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada